kolmapäev, 18. juuli 2018

MINU KUI MAALIKUNSTNIKU LUGU

Siin fotol on minu elu esimene maal, mis ma maalisin 2017. aasta märtsikuus.


Tean, et minu areng on olnud nii mõnegi inimese jaoks üllatav, kuid tunnistan, et siin pole midagi erilist. See on olnud metsik töö: olen maalinud selle aja jooksul hommikust õhtuni ja ka öösel, ajal, mil teised inimesed magavad, aga minul pole tulnud und.

Tahan öelda, et kõik võivad saavutada maalimises täpselt samasuguse taseme ja oskused nagu on minul praegusel hetkel ja jõuda isegi kaugemale, kui nad pühendavad maalimisele täpselt sama palju tunde nagu olen seda mina teinud.

Igasugune anne on seotud ajaga, mis sa temale pühendad. Paraku ongi just aeg see, mida meil pole: on vaja käia tööl, lapsed võtavad oma aja ... aga kuna mina olen ratastoolis ja toas, kust ma ei pääse eriti välja, siis on minul aega nii ehk naa terve maailm.

Loodan siiralt, et minu maalid pakuvad teie silmadele ja hingele positiivseid emotsioone.
Kui sa soovid mind või kedagi teist aidata, siis saad seda teha järgmiselt:

Konto Swedbankis: EE502200221070402721

Konto omanik: MTÜ Teehead

Selgitusse kirjutada: annetus

Päikest, armastust ja edu soovides,

Toomas Reisalu
reisalu@hotmail.com
58 316 876

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar