pühapäev, 2. detsember 2018

VIIES OSA - Ära ole erakordne, vaid ela erakordset elu!





Teate, täna oli eriline päev – täna oli esimene advent. Inimesed jagasid facebookis advenditervitusi. Mina käisin üle pika aja tänaval, koos saatjaga ikka, nägin inimesi, tervitasin neid, käisin kohvikus, kus jõin oma tavapärase cappuccino ja sõin ühe vorsti võileiva ... ja soovisin kohviku töölistele ilusat adventi!

Kuid, kuid ...?

Ma käisin ka mujal, aga seal ei soovinud ma mitte kellelegi ilusat advendiaega.

See panigi mind mõtlema.

Mõtlesin kodus olles, et me kõik tunneme ennast erilisena, sest olgem ausad, me olemegi seda, meie geenikombinatsioon on eriline ja ainulaadne. Täpselt nii oli ja on ka minuga, kuid alates tänasest päevast ma muudan ennast, minu põhimõte saab edaspidi olema järgmine: ära tunne ennast erilisena, vaid ole teiste vastu eriline!

Kohe seletan teile täpsemalt, mida silmas pean!

Näiteks, kui ma küsin kelleltki või kui sama on minult küsitud, et „kuidas elu läheb?”, siis vastatakse tavaliselt, (ja ma ise olen sama teinud!), et „kõik on korras”, „kõik on ok”, „elu läheb nagu tavaliselt!”.

Kui selline vastus küsimusele saada, siis see peaks meid tähelepanelikumaks tegema.
Kas teate miks?

Enne, kui mõttearendusega edasi lähen, küsin uue küsimuse: kui mitu korda te olete selliseid vastuseid kuulnud?

Vastus on ilmselt, et miljoneid kordi ja miljonitelt inimestelt!

Kas olete te sama küsimust küsides kelleltki saanud vastuseks, et „nende elu läheb suurepäraselt!”, et „nende elus on kõik kõige paremas korras!” või „et asjad on nende elus paremad, kui kunagi varem!”?

Kas te ei näe nendes vastustes suuri erinevusi?

Mind huvitab, kas kõik need inimesed, kes selliseid vastuseid jagavad, tõepoolest elavad sellist keskmist ja muutumatut elu nagu nad väidavad, või ei julge nad tunnistada, et neil tõepoolest läheb suurepäraselt, või on nad tüdinenud elamisest ja nad lihtsalt tõdevad, et neil läheb kuidagi keskmiselt” nagu „alati”!

Keskmine on selline ohtlik koht, keskmine eluhoiak on samuti ohtlik ... ja seda mitmel põhjusel.

Nüüd jõuamegi selle õige vastuseni!

Mõelge sellele ... kui kindel ja turvaline on keskmine abielu?

Või keskmine sissetulek

Keskmine tervis?

Keskmine toode?

Keskmine lapsevanem?

Kui te tõesti mõtlete kõigele sellistele keskmistele, kas te soovitaksite selliseid keskmisi suhteid, keskmisi tooteid kellelegi teisele, või teine küsimus, kas te tahaksite endale selliseid keskmisi suhteid ja tooteid ...?

Nii, nüüd küsimus, kes selliseid keskmisi asju üldse reklaamiks?

Kujutage nüüd ette, et ütlete kellelegi, kellega olete tutvunud, et te ei saa lubada talle midagi enamat kui ainult keskmine suhe kõigis elu aspektides. Mis te arvate, kas see inimene sooviks teiega mingisuguselgi moel edasi suhelda? No oletame, kas siis sõbrana, tuttavana või kallimana!

Ma usun, et see inimene, kellele te sellist keskmist suhet pakute, ei soovi teiega mitte mingisugusel viisil enam kokku puutuda, sest ta näeb, et see suhe ei vii mitte kusagile ei tutvuse, sõpruse ega ka armastusena.

Sest nagu me teame, siis me otsime armastuses, sõpruses, tutvuses ja ka igasuguses muus partnerluses (näiteks ärisuhetes) midagi, mis on erakorraline.

Järelikult peakski iga inimese elu eesmärk olema igas valdkonnas sõna – ERAKORRALINE!

Kas te tahaksite olla „keskmiselt armunud” või „oleksite armunud pigem erakorraliselt”? Ma usun, et ikka erakorraliselt! On ju nii!

Nüüd võtke kätte ja hakake erakorralist elu elama! Programmeerige enda sisemus ümber! Kui te näete, et ütlete kellelegi, et teie elus on asjad lihtsalt „OK” teie tööga, kodus, elus ... siis võtke seda kui indikaatorit, mis sunnib teid oma ellusuhtumist ümber vaatama ja ennast muutma.

Te kõik, kes te antud lugu loete, olete millekski enamaks võimelised! Mina isegi olen millekski enamaks võimeline!

Ja uskuge, just tänasel erilisel päeval – täna oli eriline esimene advent! – ma mõistsin seda, kui tavaliselt olen ma oma elu elanud ja kui tavaliselt olen ma kõigisse ja kõigesse suhtunud.

Kuid alates tänasest muudan ma ennast eriliseks selles suhtes, et ma suunan oma erilisuse teistele, hakkan neile rohkem tähelepanu pöörame, hakkan näitama seda, kui erilised nad minu elus on (nii inimesed kui ka muud aspektid minu elus).

Ja ma usun, et kui ma seda kõike teen, siis muutub minu elu igaveseks, ja kui teie seda teete, siis muutub ka teie elu igaveseks.

Meie sissetulek, meie puhkus, meie suhted, meie vaimsus, meie tervis ... ja meie õnn muutuvad erakorralisteks. Me ise muutume erakorralisteks, sest me oleme ju erakorralist elu väärt! Meie kõik! Nii sina kui ka mina.

Uskuge, me ei saa mitte kunagi olla õnnelikud, kui me ei ela oma elu täisvõimsusel ja kui me ei kasuta oma isiklikku potentsiaali täielikult ära.

Nüüd on aeg seda teha, enda elu muuta!

Kas teie olete selleks imeliseks ja erakordseks seikluseks valmis?

Mina igal juhul olen ja juba sisemiselt tunnen, kuidas ma puhken õnnest ja rõõmust õitsele nagu kevadises päikesepaistes suplev lilleõis.


Kui sa soovid mind või kedagi teist aidata, siis saad seda teha järgmiselt:

Konto Swedbankis: EE502200221070402721

Konto omanik: MTÜ Teehead

Selgitusse kirjutada: annetus

Päikest, armastust ja edu soovides,

Toomas Reisalu
reisalu@hotmail.com
58 316 876

2 kommentaari: